BROJAČ POSJETA

9/01/2012

Zašto baš piramida?

Zato piramida, jer je to oblik i grafički prikaz kreacije prirode, viših sila, VRHOVNOG ARHITEKTA; ona uvijek prikazuje gdje nam je mjesto pod suncem i zašto...



Kada su masoni u pitanju, oni se služe mnogim simbolima, a između ostalih i piramidom. Upotreba simbola kod masona, po njihovoj verziji, je u službi međusobnog prepoznavanja i više je stvar njihove međusobne komunikacije, sporazumjevanja i rituala, nego namjere da se zagonetnim djelovanjem, tih i takvih, simbola želi pokoriti svijet. 


Ipak, teoretičari zavjera tada iz rukava vade priču o illuminatima i njihovom infiltriranju u redove masona. Prema toj legendi, illuminati su iskoristili masonski ugled i njihovu raširenu mrežu loža, da bi iza vela njihove tajnovitosti sakrili svoje namjere da čovječanstvo pokore sebi. No, opet vas nagovaram da prčkate po netu u potrazi za tom problematikom, jer ja nisam teoretičar zavjera - ja sam samo promatrač...


Kao promatrač, primjetio sam jako puno piramida po Zagrebu. Spomenik u čast 900 godina Zagrebače biskupije nikako nije jedina piramida u Zagrebu.


Mi smo doslovno okruženi piramidama. Čak i živimo u njima, a toga uopće nismo svijesni. Ima jedna..., prelijepa je, na kojoj bi mi pozavidio i sam Semir Osmanagić. 


Gledajte i uživajte. Ovo je ekskluziva...







Ima ih još...







I u ovom prikazu vidimo piramidalne oblike...






Oni kao da su putokaz na satelitskom prikazu grada. A pokazuju put ravno...




...pod same gotičke tornjeve zagrebačke katedrale...

U nastavku pročitajte post o numerološkim aspektima spomenika-piramide...



Niveta

Nema komentara:

Objavi komentar

Komentari neprikladnog sadržaja poput reklama, govora mržnje ili seksualnih aluzija neće biti objavljeni.